Sunday 17 July 2011

MASALAH LAGI !!!

asal tulis blog jerr citer tentang masalah . ngee . blog jelaa tmpat luahkn perasaan . hurmm . tak de owg nak dengar cter bodo aku nie . .huhuhu . :P hari ini aku tidur seharian smpai kul satu . yelaa,malam tadi balik lewat . sebab tunggu owg,alik alik orang taknak kite tunggu lak . ade ke patut . malu tulll .
 ngee ~ nak cerite ini hari punye cerita . .haaa . berukband abah ambik,ade laa somthg wrong berlaku nie . ngee ~ bosan bosan gayut jelaa dengan die n jujur tentang sume perkare . sementare tu text pakwe owg . hehe . bunyi cm gay jee text ngn bf owg . .bukan ape,mungkin bodo sangat kan , 2sbb text mintak die putus dengan gf die . memang tak laa budak 2 kan . aku pun tak taw ape mitif aku buat macm nie . ngee ~ bagitaw gf die nie,mule2 nak hantar si dia ke poli,tengok2 mak die tak kasi . grr ~ jumpe laa gf owg nie kat bandar . .ngee ~ tengah lapar nie , tup tup die tengah makan dengn kawan die . memang rase marah tu meluap luap tapi rase sabar nie tetap ade . tak leh salah kan die . die memang ske ikut cakap kawan die . ermm .kawan die lak ambik kesempatan . dala soSIAL,ingat sume owg cam die ke ?? memang tak laa . orang KL,memang tak dinafikan laa . same jee . ngee . aku selalu mengalah dengn vinta .tapi knp ?? sebab aku tak ske lupekan orang yang aku sayang . pengalaman semua mengajar aku,bile dah sayang kan seseorang,jage die dengan baik . mungkin die bukan jodoh kite tapi kene gak jage . aku bodo bab cinta . aku sanggup buat ape saje tentang bodo,sebab aku ase aku bahagie . tapi hakikat die ?? ermm . aku ambik banyak sangat risiko skrag . esok nak tukar tempat LI lak . kene gak ambik risiko . mintak2 menjaadi laa . haish . . bile ingat sal cinta,aku taknak fikir lagi . tapi siape yang boleh wat aku lupe sal cinta ?? aku nak orang yang betul2 sayangkan aku . mase 2 aku rase aku takkn menderita ag,sebab aku akn sayang die sepenuh hati aku jugak . CINTA,thanks :)

No comments: