Thursday 14 July 2011

DUGAAN !!

hurm . adoi . knp banyak sangat dugaan kali nie . semalam pergi unit LI,jumpe dengan ketua unit LI,cakap punye cakap,tengok tengok die tak bagi tukar tempat LI,adoii . apelaaa nak jadi . pastu datang harini , memang doa doa tak jumpe dengan PAKCIK 2 lagi,memang doa termakbul :) TAPI tengok2 MAKCIK 2 kene dengar cakap PAKCIK 2 plak . adoii . kawan aku boleh pulak tukar tempat , padahal aku kene stay SEBULAN,kalau tak lepas jugak,kene laa tukar . pastu kene anjak,memang FISH aa kalau macam 2 . aku nak gak masuk awal poli . ermm . ak pun pening cmne nak fikir masalah nie . last last aku decide,TUNGGU jelaa sebulan . kalau die tak kasi gak aku tukar,memang die tak selamat laa dunia akhirat sebab khianat aku . . ermm . tadi jumpe dia . haish . . tak sangke masih nampak sayang die kat aku dlam mate die . thanks awk . walaupn sy cube untuk lpekan awk,tapi sy ase sy tak leh lupekan awk . :) <3 it !!







No comments: