Thursday 21 July 2011

ermm ~

alhamdulilah , aku dapat tukar tempat practical , aku betul2 ambik risiko tukar kat TELEKOM MALAYSIA


 nak taw knp aku cakap risiko ?? sebab aku tak dapt ELAUN !! haishh , huru hare sikit laa idup takde wang ringgit ni an , ermmm. biar jelaa , ade hikmah semua nie , ngee :P janji dapat tukar pn kire bersyukur laa
















ngee Alhamdulilah sekali lagi , ermm . baru baru nie ade buad suprise kat die , tapi die cam tak ske jee , cm biase jee, ke ape aku buat memang sia sia da ??aku dapat ase sgt da sia sia , cm aku dah takde sape kat diri die , ke memang die benci kat aku, ermm besar sangat ke salah aku ?? aku pelik, aku dah tak taw nak buad cmne,bile aku dengan gadis lain,die marah , tapi die ade boy lain , adoi adoi , malang nyee laa saye nie ann ?? ngee ~ yaAllah,tunjukkan aku jalan yg betul , :(

No comments: