Sunday 10 July 2011

ohh diari ;)



assalamualaikum wahai blogger . .ngee lame dah tak menaip blog nie .ase bosan laak ngan blog . . huhuhuhu . . skrg aku digelar practical boy tapi sehari baru aku prac coz aku jge budak orietasi kat POLI . boleh tahan gak laa penat die . :P


ngee . best memang best . . huhuh . kadang2 rase nak duk kat poli jer . taknak jadi practical boy . . ermm . tapi apekan daye . 6 bulan ke harungi jugak . ermm . cedey ase . skrg masalah banyak berlaku . sekarang aku dah kurang percaye pade CINTA . mungkin ape yg melanda kat diri aku sekarang jadi aku macam nie . aku rase aku langsung tak dihargai . bile aku nak jumpe orang yang betul2 sayangkan aku . ? ermm . sabar dan sabar . perjalanan tetap diteruskan . mungkin lambat lagi kodd jodoh aku . aku macam serik da nak bercinta sekarang . asyik dikecewa . kenape ? mungkin kisah silam aku . ermm . aku nie pemarah orangnye . tapi aku marah selalu bersebab . bukan main marah jee . ermmm~ tak ramai yang betul2 kenal aku . then mule laa nilai aku macam2  .  . CINTA , patut aku percaye kan kau lagi ?? patut ke aku lupekan kau ?? aku sayangkan kau tapi kenapa mesti ade halangan ??



No comments: