Saturday 30 July 2011

haishhh . . ~

huhuh , esok sudah berpuase , bestt nye rase , lain sikit feeling bile masuk bulan ramadhan nie , macam bestt jee ase , huhuh . tapi sebelum puase da aku da terime dugaan , adoi macam ane nie , kali ni bukan gado ngn awek pun,ngn kawan or lebey kepade adek adek kat taman  rumah , hurm ~ aku selalu berpegang pade seorang pemimpin yang HEBAT dapat menyelesaikan masalah dengan cepat , tapi aku ase cm aku tak dapat nak selesai kan masalah nie , aku tak cukup hebat lagi maknenye , aku rase , better aku jauhkan diri kod , mungkin nie boleh buat sume orang kat sane happy :) , kadang2 pengorbanan diperlukan dalam perhubungan . mambai ,  ~ ngee ~ so aku rase aku perlu berkorban memandangkan semua orang mengate kan aku yang salah , yep,aku ego sebab aku tak ngaku nie salah aku , SEBAB aku tak nampak nie salah aku , aku terpakse lupekan CAHAYE KEBAHAGIAAN (cewah) aku untk selamatkan keadaan nie , sorry gadis,abg bukan terbaik kod , abg memang taknak lupekan awk tapi abg ase abg perlu berundur dlu skrg untk keadaan kembali pulih , tak dinafikan abg perlukan awk skrg tapi abg ase awk lebey perlukan orang len berbanding abg , abg memang sayangkan awk tapi bak kate perpatah,panas tak berpnjangan . ape2 pn abg still tak ase abg salah n masih berharap kat awk , thanks sebb smpurnakn hari hari abg , ~ :)

No comments: