Monday 13 June 2011

adoiii !!!

diari oh diari . . adoi oh adoi . . ngee . satu dan satu masalah datang . ngee . susah jugak jadi fauzan azman nie . masalah motor lagi . bile laa moto aku nak sihat sepenuhnya . . baiklah,nie last aku baiki moto,lepas nie tarak da oke kalau tak,jad cm ini gambar
 . . .ngee . dala lagu tak boleh letak kat blog nie . . bakpelaa tak leh . .pening mintak tolong dengan kawan2 tapi tak dapat gak selesai .
 . adoi oh adoi . . tibe-tibe rase nak tengok profile facebook si DIA ! . huhu exited oh exited . . mane laa taw tibe2 cakap rindoo aku ke . . hahaks . tapi apekan daye,yang dikejar tak dapat,yang dikendong berciciran . .huhuhu . entah betul ke tak . adoi oh adoi . aku tengok dier perli aku pulak . dulu tak pernah pernah nak perli bagai . sekarang lak ade . ingat lak kat aku . lebih kurang macam nie die perli, ehem ehem "ex sy dan kawan bek sy bersayang sayang . " huhu lebih kurang ar . tak taw sangat ayat die,orang citer kat kite,kite dengar jelaa . sebenarnye niat aku memang nak bagi KANTOI . aku nak die taw aku leh kawan dengan sape2 termasuk kwn2 bek die . boleh sayang2 lagi . niat aku bukan nak bagi die jelez tapi aku cume nak lupekan die , usahe ade tapi hasil tu tak pasti . kadang2 dapat lupe,kadang2 tak dapat . pelik kan ? ramai cakap aku pelik . tapi aku ase bukan laa pelik,tapi aku kan fauzan,aku ske jadi lain dari yang lain . name pun lain dari lain . huhuh .aku sayang die , tapi aku tanak sayang aku kat die nie jadi aku lemah kat die . aku mesti kuat  kan kan kan ? HEHEHE :D ermm . tapi aku pelik,kenape die berubah macam nie ? perlu ke die buat macm nie ? tak perlu ak rase . nak cakap sayang kan aku,tak macam sayang pun , tapi kenape nak perli2 aku . aku bukan sape2 dah kat ati die (walaupun masih berharap) cewah . heheh e . okai lah . malam kang sambung pening kepale,esok ade dua kuiz . lab tak siap ag . adoi adoi . macam2 . bile aku nak BEREHAT !! kerje oh kerje . k a . chow :P

1 comment:

MuSiF said...

dah2, jgn berharap lagi tau fauzn, ko syg mne pun kat dia, kalo kat ati dia x wujud lg dri ko, dia xkan rase pape pun.. n lagi 1 bila nak amik lesen motor? hahah